Tudeleeeyy

Åh jag är så dålig på att blogga! Men jag har alltid sagt att jag bara bloggar för min egen skull (även om jag tycker att det är JÄTTEroligt med läsare och kommentarer) så när jag inte känner för det, då känner jag bara inte för det. Hoppas att ni förstår :)

Resumé av mitt popstjärneliv


Jul - helmys! Julklappsöppning i Stockholm på kvällen och julklappsöppning på Lejdarvägen från 00.30-04.00

Vad fick jag?

Svar: Vad fick jag inte?

Nyår - Linköping hos Emma och Andreas. Ett av mina lugnaste nyårsfiranden faktiskt, men mycket trevligt. Nyårsdagen tillbringades i en mörk biosalong till skriken av Lisbet Salander (det jobbigaste under hela filmen-usch!)

Födelsedag - Vaknade upp i Hökarängen och avslutade i Nynäshamn. Där avnjöts en trerätters (bland annat med hemmagjord glass) för att sedan tas vid av sällskapsspel. 

Vad fick jag?

Svar: Sällskapsspel, smycken, en jättefin "ljusfyr", pengar till träningskort, ett par skitsnygga örhängen från Guess, av Fnatt! <3 med mera. Av Patrik har jag inte fått något än men det kommer den 6e februari :)

Tranås - Familjen tog sitt pick och pack och drog till Småland i helgen för att avsluta julfirandet. Det åts alltså ytterligare Janssons, köttbullar och ål och det öppnades alltså ytterligare julisar.

Vad fick jag?

Svar: Pengar, en våg från OBH Nordica, två par örhängen, en elektrisk saltkvarn - mycket snygg!, handdukar, ett hemligt kit med mera.

Annars då?

Jahajahörni, annars står jag i som vanligt. För tillfället pluggar jag till tentan som äger rum på fredag. Malin kommer hit om någon timme. Jag har varit på anställningsintervju och gått vidare till nästa, förhoppningsvis jinxar jag inte detta nu genom att berätta för jag hoppas, hoppas, hoppas sååå mycket att jag får jobbet! 

Hos Patrik har jag fått en egen garderob! Ett stort steg för två ex som är sambos men inte tillsammans ;)
Jag har inrett den och är supernöjd. Känslan är lite walk-in-closet, trots att det bara är en helt vanlig garderob. Så duktig är jag på att inreda garderober! Kanske skulle jobba som det istället ...

Det tas dåligt med bilder nuförtiden så här kommer en tvåårig sate, enjoy and babafonow!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men den har ju jag tagit! :) Det var allt en galen kväll du Petra...

2010-01-13 @ 12:48:59
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0