Den kom kl 11.05

Dagens första bokning. Har suttit här i en timme. En person har ringt. Fick koppla honom till Ystad. Tyst igen. Och nyss hände det. Jorge ringde och gjorde en bokning!! 11.05!! Woohoo!

Fast egentligen har jag inte tråkigt mellan samtalen eftersom Jarek alltid får mig att skratta, och Jessica och Carina åkte nyss upp till Konsum. Vi ska ha gemensam frukost här på kontoret. Riktigt mysigt de här dagarna det är lugnt fram till avgång, vi har så mycket tid över till varandra då. Till lunch ska jag och Jessica äta friterade kycklingbitar med basmatiris och sötsur sås. Och sallad såklart. Så gott att det sexas i munnen på mig! 

Nu kommer min skagenmacka.

Nyår imorrn.

Nehe. Min skagenmacka kom inte. Jag får gå till kiosken istället. 

Men vad gör det om hundra år ...

Todiluu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0