En underbart annorlunda helg

Oslo
Jon, Petra, Emil, Niklas och Patrik

101459-39
Inte konstigt att helgen blev så underbar då den var det redan här,
efter fem minuter i Oslo
 

...
Jag och Jon tillsammans igen!!

101459-33
St Patrick - kan fortfarande ibland inte se skillnad på honom och ...

101459-30
...honom! Lite pinsamt.

full
Pinsamt kan man även kalla detta.
Kanske lite mycket av det goda för min del.

101459-37
Pappa med barn

101459-31
Efter att killarna spelat poker i köket (för att hålla mig, som stod för matlagningen, sällskap)
och några glas vin (vilket jag inte hann med)
och klagat lite på att jag gick fram och tillbaka så mycket 
(eftersom jag hela tiden behövde kökshandduken)
togs den här bilden (klockan 22.30).
Ja, det var värt det - men jag gör inte om det!


101459-32
Favoritbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0