Mina änglar

finns lite överallt och här i Karlstad har jag funnit ganska många. Tre av dem heter Linnéa, Camilla och Louise vilka den senaste veckan stått för mina dagars innehåll av skratt och glädje. Tack damer!

101459-56
Loui, Camil och Bojjan-tacksittning för vit grupp

Åsa och Carro är två andra ytterst nämnvärda änglar och det är dem jag för tillfället bor med. Åsa kom nyss hem från Kanarieöarna och trots att hon bara varit borta en vecka känner man hur saknaden efter henne nästan svider. Så glad att hon är hemma igen.

101459-55
Påsa i all sin glans

101459-57
Carro som schlagerdrottning


30 mil härifrån bor den allra finaste ängeln, min syster. Hennes ständiga glädje och positivitet smittar alltid av sig och så är hon ju så vacker! Ser till och med ut som en ängel. Jag älskar dig Fjanti!

                                                                                                     
Världens bästa syster!!101459-58









































Nathalie är också en av Nynäshamns änglar och hon har funnits i mitt liv i drygt nio år nu. Vi blev kompisar av en slump skulle man kunna säga och därför vill jag tacka slumpen för finare vän är svårt att finna!

101459-59
Natah, tror att det är såhär jag egentligen vill säga:
"I´m laughing and you´re usually why"








Änglar finns egentligen överallt, det gäller bara att hitta dem.
Tack för att jag fick hitta de bästa!

Kommentarer
Postat av: norpan the mouse

fan va fint du har gjort *rörd* :D
ska bli skojj när du kommer. Trots att ja inte vet hur de blir på nyår. så sa ja att ja inte kunde jobba kväll den 22 för då ere midda. men ja jobbar endå dagen efter. men ba tre timmar så de gör inget om vi kommer i säng sent:D

nee ska fan ringa sen asså ja e lite grini på de häe me nyår. har ju fan sett fram emot de nu!

nu nr ja får massa pengar ska ja gö av me pengar.
"pengar har ju aldrig varit ett problem för mig" HAHAHA

2006-12-18 @ 14:21:45
URL: http://natahpatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0