Nattresa

Jaha gott folk (speciellt Louise då hon de senast dagarna tjatat om att jag inte uppdaterat min blogg på länge), då åker man till Norge igen. Taxin kommer om 20 minuter och ytterligare tre timmar efter det befinner jag mig hos min Jon och Niklas och Patrik i Oslo igen. Trevligt med lite spontanitet tänkte jag och bokade en biljett.
Så nu åker jag.
Trevlig helg!

Och Loui, jag har ställt mig i kö nu, via "bovision". En fin trea på Frödingshöjd. Låter nice va? ;-) Hör av dig! Har en del att berätta.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, en uppdatering när jag kikade in! = då blev jag glad hehe.. Så du har spontantdragit till Norge du, blev det lite för tråkigt hemma i Karlstad utan oss? Blev riktigt nyfiken på vad du har på G nu din lurifax ;) Jag ringer på måndag em och hör efter (hoppas du är inom svenska gränser då igen, annars blir det dyrt..) Puss

2006-12-10 @ 20:27:09
URL: http://www.louise-e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0