Long time no blogg

Nu var det länge sedan jag skrev här (ledsen att jag inte kan uppfylla dina önskemål gällande bloggläsning på väg till jobbet Johan).

Jag är hemma i Nynäshamn nu under julbreaket och det känns jättebra. Jag saknade min familj så otroligt mycket i slutet av terminen så det var underbart att få komma hem till den varma trygga tillvaron. Och maten. Och kramarna. Julfirandet gick mycket bra, som alltid, men också väldigt fort, som alltid. All hysteri innan julen är som bortblåst på vad som känns som några få sekunder och vips så är julen över. Nu sitter jag här igen, på jobbet, och väntar på att den sista bilen ska komma så att jag kan checka in den och gå tillbaka till kontoret. Sen ska jag hem, hoppa ned i solariet (blekheten är INTE accepterad såhär inför nyår) och efter det äta pappas tillagade renskav eller vad han nu snackade om att det skulle bli.

Igår bjöd Evelina in till en vinpimplarafton så jag och Natah begav oss dit runt nio-tiden. Tre liter Black Tower (jag vet men det är ju så gott!) och några timmars "1000 frågor" senare gick vi hem, aningen drunkna. Jag somnade klockan fem och vaknade med huvudvärk. Men som sagt. Här sitter jag.

Christoffer och jag ska ha vår årliga middag igen (om han bjuder in mig någon gång?) Det har även där utlovats en hel del vin. Vin är något jag är mycket glad i =)

På måndag ska jag träffa mina Karlstadtjejer igen (dock inte Malin och Caroline) men Linnéa, Louise, Camilla, Emma och jag ska fira nyår ihop. Måste erkänna att detta faktiskt är första gången ever som jag verkligen ser fram emot att fira in det nya året. Vi ska börja hos Linnéa i Sollentuna och sen ... only God knows ;-p
Det ska i alla fall bli jättekul och jag ser fram emot det enormt mycket. Klockan 13 ska jag möta upp Västeråsarna (+Skaraborgaren) på Centralen.

Tillbaka till Karlstad åker jag den 8e januari tillsammans med Linnéa och Malin ...
Oj! Nu ropar dem på mig. Ska tydligen gå. YES!
Skriver snart igen Johan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0