Ode till ett pubeshår

Inlägget handlar inte om ett pubeshår. (Tänkte bara på den repliken - Phoebe i VÄNNER) Inlägget handlar om Dennis, mer känd som världens snällaste kille.
Dennis och jag lärde känna varandra -67 i Bremen, eller var det -76? Nej, det var -98 på en bögklubb i Frankfurt. Eller så gick Dennis i ettan på Marina Läroverket i Danderyd och jag i nian på Svandammsskolan i Nynäshamn. 
  
För ungefär fem år sedan pratade jag med Dennis på msn för första gången. Jag sa (kanske lite ironiskt) att jag gillar porrfilmer.
Dennis sa: Faan vad du är skön!
Och så började vår vänskap. 
Måhända att vår vänskap inte är den mest händelserika (i och med att vi endast träffats fem gånger) men den är fortfarande stabil och underbar. När jag skulle hem sist kom Dennis och hämtade mig och körde mig ända hem. Observera att han bor i Täby (norr om Sthlm) och jag i Nynäshamn (söder om Sthlm). Mamma blev så rörd över den gesten och utbrast: "Petra, tänk att det fortfarande finns så snälla killar!" (Nu när jag skriver det här och samtidigt pratar med Dennis i telefon märker jag att det låter lite töntigt, men det skiter jag i, för huvudsaken är att Dennis förstår hur mycket jag uppskattar det han gör för mig. Så det så!)
Nu längtar jag till sommaren mer än någonsin för då ska vi äntligen göra verklighet av våra grilldrömmar!

Dennis - jag tycker om dig så sjukt mycket och jag vill TRÄFFA DIG OCKSÅ! Och vi ska det, jag lovar!
All min kärlek till dig


101459-119
Väldigt fint och väldigt egengjort litet kollage från mig till Dennis

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ja vad ska man säga...? Jag är fullkomligen rörd till tårar! Känner mig mållös :-) Vet inte vad jag ska kunna säga för att förklara hur tacksam jag är över att du finns och är min vän! Du är bara underbarast och det finaste i det här solsystemet! Och då är det faktiskt så att jag känner ett par flammor i granngalaxen här intill, men dom är en fis i rymden jämfört med dig! Du har alltid en plats i mitt hjärta! All min kärlek till dig! PUSS & KRAM!

2007-02-22 @ 10:10:47
Postat av: Petra

Dennis: HAHAHA!!! Du är sjuk i huvudet! Men måste ju ändå erkänna att ordvalet var av rätt karaktär (flammor/tjejer) (Måste nog också erkänna att jag blev lite tårögd)
Nu är det min tur att känna mig hedrad, jag som "alltid har en plats i ditt hjärta". Åhh! Om jag skulle vara i Västberga (?) på ditt kontor sydväst om Sthlm nu skulle jag ge dig världens största kraaaam! (fast jag skulle ta en dusch först) ;-p
Vi ses den sista mars, ska bara kolla upp vilken tid =)
Ha en underbar dag på jobbet babe! Och tack igen för att du förgyller mina dagar!
PUSS&KRAM!

2007-02-22 @ 10:32:00
Postat av: Dennis

HA! Ja någon ska juh vara det också... :-D Kan riktigt känna hur vi står här i min sketna lilla städskrubb till kontor och kramas...och skit i duschen, kom som du är!! Bara du kommer NU! Har kram abstinens, men det får väl vänta tills den 31 Mars! Kan juh försöka få tag på min lilla FedEx pojke som ett substitut så länge;)(Nä fyfan) HEHEHE. Men ärligt talat så är du värd vartenda gott ord som finns, men det räcker fan inte långt....Du liknar ingen annan jag träffat, du är unik ;) Du förgyller mina dagar minst lika mycket! Ha en kanondag du med, vi ses inte förns i slutet av Mars, men du kan ge dig på att jag ringer ikväll Sweet! Nu ska jag ut och jaga iväg duvjävlarna från min arbetsplats...lycka till med tentan, och den kommer bli kanon det...det tror jag iaf! Lots and lots of love PUSS&KRAM/D...

2007-02-22 @ 13:05:38
Postat av: Petra

Dennis: Har sagt det förr, och säger det igen: Du är inte så pjåkig du heller! ;-p

2007-02-22 @ 15:30:56
Postat av: nathalie aka blomman

haha ja han e allt söt den där dennis (hej dennis!) ja ignorerar ingenting har bara glömt bort. På tal om modellen, jo visst gjorde hon bra ifrån sig som bulimiker just för att hon e smal som en sticka och lika gräslig som spya. Men skulle man vilja se hennes nuna på en rklamperlare för en snygg outfit no spank u.

imorrn ska ja få massage, hur jävla bra e inte de:D

2007-02-22 @ 22:17:51
URL: http://natahpatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0