Pancakes at Loui´s

Blir bjuden, igen! Känner mig som en snyltare ... men det är faktiskt hon som propsar på att jag måste äta. Vi ska iväg på Team Attack senare, någon ny grej KSIF ordnar. Många förväntningar, vilka jag tror kommer uppfyllas.
Vi har nyss varit nere på Riksbyggen på stan och tackat ja till en lägenhet. Jaaaa!! Vi ska flytta! =) Den första maj (Perfekt! IKEA har precis öppnat här då) Ska bli så kul (speciellt för mig som får bo med Louise, undra om hon tycker det blir lika kul att bo med mig?) Haha. Jag ska försöka visa den hänsyn hon förtjänar.

Imorgon åker jag hem (till Nynäs). Känns jättebra. Saknar mamma, pappa och Catti jättemycket. Ska bli underbart att få lite qualitytime med Hultan, VG och Sanken också. Tyvärr är ju inte Jon där men han får besök av oss i Oslo istället. Förhoppningsvis väldigt snart, börjar sakna honom rätt rejält också.

Nu ere pannkaksdags. Tack snälla Louise.
Puss och kram

Carro - bra jobbat idag, and btw, vikken schnygg jäcka du hä´!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är lungan med maten. Jag som bjuder igen på matlagningen i förväg bara, för sen är det ju du som blir kock i huset...

2007-02-07 @ 21:31:55
URL: http://www.louise-e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0