Vad säger man?

 Natah (en mycket trevlig tjej) till mig:

"Den dagen du kommer hem till någon, ska bajsa, lägger handen under rumpan me papper för att slippa plums, halkar på en tvål och glider ut genom rummet med korven i handen är inte jag din vän längre"


Det bör kanske tilläggas att detta aldrig hänt och (förhoppningsvis!!!) aldrig kommer hända! Ledsen om jag förstör det roliga men jag måste erkänna att inspirationen till kommentaren kommer från filmen 'Naken' för att undvika de eventuella missförstånd detta inlägg kan leda till.
Sorry för min skadeglädjedödandes tilläggskommentar.

Kommentarer
Postat av: haha

hahahaha , jusste rackarns det sa ja ju.

hur sa jag följande?
"barn är så söta speciellt när dom är nakna" ?

så har ja även sagt någe i östersund i form av en korv och en traktor? :S dont remember

2007-02-03 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0