49 kr

Bokade nyss biljetter åt Emil och Jon. 49 kr Oslo - Karlstad. Sjukt billigt! Väldigt nöjd med mitt köp då det endast fanns två biljetter kvar, och jag fick dem!! =) Så på fredag kommer dem (om inte Emil får ngt jobb innan som han absolut inte kan ta ledigt ifrån) kl 16.10. WELCOME DARLINGS!

Mår lite illa. Har ätit för mycket godis. Åsa med verkar det som eftersom hon prompt skulle äta klockan fem men strax därpå msn:ade "Det blir ingen mat än väl?" Godisgrisar är vi allihopa (...)

Har bokat ett träningspass med tjejerna men tror inte jag går. Måste dessutom vänta på att tjejen utan namn ska ringa från Stiftelsen Karlstadshus och meddela om vilken lägenhet vi förhoppningsvin ska få en visning i. För övrigt kan tilläggas att denna dam skulle ringa vid fyratiden. Klockan är nu 17.38! Är otålig! Med all rätt eftersom jag försökt på tag på dem i två dagar nu, utan resultat! 


Var ska Jon/Emil sova någonstans??
Trallala
Jons (och min?) partylåt: "Snart kommer jag, snart kommer jag!"

101459-73
Loui (ber om ursäkt för det som tidigare stod här) -
min framtida sammanboende
  

Kommentarer
Postat av: natti

ja vet vad han tycker om det men har vart inne å löst mycket å det är precis samma medel som dom avänder på tandis bara det att de e billigar eför man gör det sjlv. dom har garanti.

2007-01-10 @ 19:59:04
Postat av: blekning

Är det här samma produkt som tandläkarna säljer till mig för 3000-6000 SEK?
Ja givetvis, eftersom det här är en produkt som tandläkarna själv använder. Vårt system använder samma aktiva ingredienser, samma koncentration och samma metod som hos tandläkarna. Vi förser er med formbara skenor och en högkvalitativ, effektiv blekningsgel, med exakt samma formula som används hos tandläkarna.

Vad har jag för garanti att det verkligen fungerar?
Detta är en metod som har använts av tandläkare i åratal, men som tyvärr bara har varit möjlig att göra hos tandläkaren på grund av att tandskenan måste vara anpassad till dina tänder. Detta har tandläkaren gjort åt dig för mellan 3 000 och 6 000 kronor, och sedan har du utfört behandlingen själv hemma. Med Dentways formbara tandskena får du den specialanpassad till dina tänder, och du använder sedan samma blekningsmedel som tandläkaren gör. Därmed får du samma resultat som du skulle ha fått hos tandläkaren, men 70-95 % billigare. Dentway har även en nöjd-kund-garanti. Mer om detta kan du läsa i nästa fråga.

2007-01-10 @ 20:04:48
Postat av: Loui

Du, passa dig noga!! ;) Inga smeknamn som jag förbjudit får förekomma!

2007-01-10 @ 20:21:11
URL: http://www.louise-e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0