Ånger?

Jag säger alltid att jag aldrig ångrar sånt jag gör ... och kanske är det så, att jag istället ångrar vad jag inte gjort, och kanske beror det på att konsekvenserna av det jag gjort aldrig hinner ifatt mig förrän jag redan gjort nästa grej jag slipper ångra?!  ...men nu känner jag något jag vanligtvis inte känner. Är det ånger?
Om man ständigt frågar sig själv "varför?", har man ångest då? Är det normalt att tänka; Jag borde nog inte ha gjort sådär, eller är det ångest man känner då?
I sådana fall har jag det nu.

Kommentarer
Postat av: Pemma

P-P-P-Petra ;) Tycker om dig vännen... -kramas-

2007-01-13 @ 00:23:31
Postat av: Anonym

varför ånger uno?
jag blev... mot väggen igår =D YES.

2007-01-13 @ 19:23:42
Postat av: Nipple

sista va från goreng. å skriv inte tabax om väggen i bloggen min eru bussig. HAHHAHA

/pursy.

2007-01-13 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0