Barnkalas

Igår skulle jag på middag, trodde jag. Klockan 17 skulle jag vara på plats, hos Louise. Hon kom och öppnade dörren med en massa serpentiner på sig. Jättefin var hon! Hon följde med mig in till hennes rum så att jag kunde hänga av mig jackan och sen skulle vi upp till allrummet. Min förväntning var att hon, Linnéa, Camilla, Lotta och möjligtvis Manne skulle vara där och att vi skulle käka en middag ihop. Men icke. När jag kom upp såg jag Camilla, Linnéa och Joanna - "jaha, är hon här, vad kul!" tänkte jag. Kramade tjejerna och såg helt plötsligt Emma och Malin. Då höll Camilla för mina ögon och puttade fram mig några steg. SURPRISE - GRATTIS!!! Där stod alla och tjoade och skrek och jag fick en chock!
Camilla, Linnéa, Louise, Emma, Malin, Lotta, Åsa, Maria, Sofie, Helen, Karin, Joanna, Valentina, Valentinas kompis, Manne, Danne, Jens, Anders, Robban, Gustav, Martin och Axel - Tack för att ni gjorde min kväll så underbar!
Temat under kvällen var barnkalas och det hängde ballonger i hela rummet. Efter en himla massa kramar och skratt serverades korv med bröd. Därefter kom efterrätten in som var en stoooor glasstårta med mums-mums, chokladsås, non-stops och strössel på. Sedan var det dags för min present. Jag fick det här:

101459-82

Det är ett fjärilsblock med en guldpenna som syns i mörkret och en nyckelring som tydligen ska utlösa en orgasm genom en tjejs stönande röst - jag lovar att använda den flitigt Carro (!)

"Nu ska vi leka lekar!" ropar Linnéa och alla är på. Första leker heter kramleken och den går ut på att hitta folk att krama. Linnéa - allas vår lekledare, ropade ut ett nummer, tex 4. Då gällde det att så fort som möjligt ställa sig och kramas i grupper om fyra. De som var utanför åkte ut. Nästa lek var förstelnad och sen var det hela havet stormar. Därefter hade vi en stafett och sen lekte vi sitt i knä. Avslutningsvis körde vi kramleken igen för den var så kul =)  
Alkoholen blev jag bjuden på (efter en liten miss om att komma ihåg att säga till mig att jag borde köpa det), fast desto bättre för mig =)  
Strax innan elva begav sig en del av oss till Nöjes. Det var som det brukar vara - halva tiden går åt till att leta efter polarna men kvällen löste sig rätt bra för min del ändå (...)

101459-86
Peris - Loui - Camil - Bojjan

101459-79
Emma och Malin - Åsa och Carro

101459-78
Åsa och Sofie - Lotta och Anders

101459-81
Jens, Danne, Camilla och Manne



Tack igen för en helt fantastisk kväll, och tack för att NI är så sjukt bra!
All kärlek till er,
Peris

101459-80




Rosor är röda,
violer är blå
Petra är sexigast,
och söt som få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0