Du är så söt..

..min kära lilla Palin! Du är så fin, min underbara vän!

101459-111

---------------------------------

Träningsvärk. Överallt. Tillåter mig inte ens att hosta då jag känner till de konsekvenser min smärtande kropp skänker mig genom dessa utandningar.
Det är mycket plugg nu; två case, en gruppuppgift och en hemtenta. Måste sätta igång med Moxnes bok om positiv ångest fast jag måste ju erkänna att jag har negativ ångest inför det! Var på en jättebra föreläsning idag, fler sådana tack!
Ikväll däremot avsäger vi oss allt ansvar vad gäller skolan och beger oss till Glada Ankan för en trevlig middag och några glas vin, men kvällens höjdpunkt blir ändå Betnér!!! Fan vad kul vi kommer ha!
Louise - bli frisk!

101459-112
Ståupparen Betnér -
även känd som den som inte borde befinna sig någon annanstans än här hos mig

Kommentarer
Postat av: Louise - Betnérs nästa...

Jag jobbar på det, Peran! Varma vattenångor verkade pigga upp mig lite.

2007-01-31 @ 14:18:55
URL: http://www.louise-e.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahah dreggla åt mig, visst har har humor men så snygga är han ju inte :P


jag kunde smällt i luften igår, lägg dej ner å låt det sjunka in.

2007-02-01 @ 11:00:31
Postat av: Nobbe

eum... ja fick dig i mitt nyhetsbrev på match.com sen hamna ja i din blogg... 75% nice, men jao... Ha så skoj i helgen iaf. här blir det fest av bara faan

2007-02-01 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0