JAG

Saknar Emils och mina telefonsamtal
Läser "Vince & Joy" av Lisa Jewell
Jobbar ihop med världens bästa partner - Louise
Får besök av Jon och Emil nästa helg
Ska besöka Jon och Emil i februari
Är väldigt fattig för tillfället
Vill resa utomlands
Känner mig lite kärlekskrank
Tycker om mitt liv i Karlstad
Tycker om mina tjejer här i Karlstad ännu mer
Skrattar när jag lyssnar på Linnéa
Gråter nästan aldrig
Önskar att mitt hår vill växa fortare
Köper för mycket
Dricker för mycket
Röker för mycket
Ler ofta
Tränar mindre än jag borde
Äter fetaost
Lyssnar på mig själv
Gillar att blogga
Älskar Nathalie och vår vänskap
Skulle vilja ha tillbaka mina naglar
Ångrar aldrig ngt (förutom en sak)
Försöker förstå vad metod går ut på
Pluggar på personal- och arbetslivsprogrammet på Karlstad universitet
Fick en Red Bull idag för att jag hängde ut mitt nattlinne på dörren 
Har en alldeles superb kamera
Hatar olycka
Borde sova nu (annars blir Louise arg på mig imorrn)

Det här var kul^^


Kommentarer
Postat av: Loui

Peran, peran. Jag blir inte arg, så länge du dyker upp i skolan om 20 minuter. Ska börja packa själva nu så inte jag blir sen bara (då får jag väl själv äta upp det jag nyss skrev)...

2007-01-10 @ 09:23:58
URL: http://www.louise-e.blogspot.com
Postat av: nazi goreng

haha att du aldrig gråter? kanske inte av sorg men du börkar ju till varenda tv program :D haha. pappa ringar för fullt till sjukan i haninge han insesterar på att ja ska åka dit nu nör min hals e helt mongo & har svinont i käken hahaa sk aberätta sen känner mig som ett freak och vart rädd för cancer. får se om ja får tid. :D

2007-01-10 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0