Kursen klar!!

Äntligen! Jag och Louise lämnade in våra uppgifter idag så nu väntar lite välförtjänt ledighet. Kom nyss ut från duschen, sitter här med tandborsten i högsta hugg (egentligen är den inte ens i rörelse eftersom jag sitter och skriver men den väntar snällt i min mun) och är på väg till Camilla. Vi tjejer ska ha vin- och ciderkväll med ett nytt spel Emma fick i julklapp. Jag älskar våra mysiga kvällar ihop!

Blev skrämd förut. Emil sa att Jon är sjuk och jag vet hur det brukar vara när han är sjuk (vi minns väl alla reklamen där en man sitter snörvlandes över ett ångbad med en handduk över huvudet och undrar varför vi kvinnor klagar över hur det är att föda barn - är Jon). Nu när jag ringde visade det sig att Emil hade förväxlat Jons slitenhet med en förkylning men så var det alltså inte. Så imorrn kommer han!! Och på lördag kommer Emil! Det ska bli så sjukt kul!! 

Min dag
Skolan - inlämning
Hemma - tvätt
Fortfarande hemma - städ 
Köket - sångträning med Påsa och Carro
Camilla - spel och mys och skratt och billig cider 

Min helg
Förutspår; UNDERBAR!  

101459-90

Kommentarer
Postat av: Malla

Petra du är ju lite tokig du, men mest så är du bara underbar! PUSS

2007-01-19 @ 10:56:04
Postat av: Till Malin

Haha :D Knäppis! Ni är lika tokiga som jag! Ska lägga in filmerna från igår nu :) PUSS!!! (Du är också helt fantastisk!)

2007-01-19 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0