Louise och jag

Träffades hos Robban vid 12 - jag, Louise, Camilla, Maria och Robban. Tillsammans utgör vi världens bästa arbetsgrupp. Synd bara att Louise alltid får ont i huvudet efter våra möten.

Ähh, är för glad för att skriva ordentligt. Har i alla fall varit med Louise hela dagen idag, oskiljaktiga. Louise säger att vi testar sambolivet.

Sitter här hos henne nu, har precis ätit varma mackor och innan det bjöd hon på fisk. Mums. Länge sedan man åt det. Har även knölat i mig fyra pannkakor idag och nu ska vi äta nybakad sockerkaka. Tjockisdag.
Malin kom nyss. Jag social - ja, nu.

Morsning

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är för söt du...Kom hit och rädda mig från mackorna imorgon bara!

2007-01-27 @ 00:12:04
URL: http://www.louise-e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0