Övergång 2006 --> 2007

2006´s slut bjöd på regn och gråa horisonter för att gå in i 2007 som hade ännu mer av den varan ....
... men det var helt underbart ändå!


Julen blev som önskad. Ledigheten började redan här i Karlstad med tidigare nämnd middag hos Camilla och Emma

101459-69

Den 20e bar det av hemåt. Möttes av en glad pappa på tågstationen och bjöds på hans mat när jag kom hem. Den var ordentligt saknad kan jag säga! Har för mig att det vad gnocci med fetaostfyllda lammfärsbiffar och en avokado- och kidneybönssallad. Mmmm!!!!
Dagen efter var det jobb som gällde och sedan följde min planering jag tidigare redovisat med undantag för fredag 5e januari. Då ordnade Evelina en middag för mig och våra kompisar. Tacokväll med vin och sång.

101459-66


101459-65
Natah försöker mörsa mig (utan vidare framgång)

101459-71


101459-70
Den enda bilden som togs i färg under hela kvällen - och kolla vilket lyckat resultat! ;-)


Mysmiddagar under ledigheten:
Julbordx4 (Camilla&Emma, hemma, mormor&morfar, Tranås)
Jakob och Magnus - fläskfilé med ugnsstekta potatisklyftor serverat med en pinjenötssallad och vin
Nyårsmiddag hos Basse
Christoffer - en pastarätt med kyckling, champinjoner och vitlök samt världens godaste fetasostsallad
Evelinas "avskedsmiddag"

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR JUL/NYÅRSAFTON/FÖDELSEDAG!

Fick jättefina presenter på min födelsedag, inte bara av mamma och pappa, utan också av Emil och Natah

101459-83
Från Emil

101459-74
Från Natah

Nästa helg får jag finbesök av dessa charmerande pojkar
101459-72
Det kommer bli såååå kul, speciellt att Jon äntligen ska få träffa mina underbara här och tvärtom, att mina tjejer här äntligen ska få träffa den underbaratse av alla!! Dessvärre har han fått någon knäpp om att han måste efterlikna sin (nuvarande) idol Justin och i och med detta har allt hår på huvudet åkt av medan ansiktsbehåringen ska odlas och en slags moppemusche sitter på sin (felaktiga) plats. Måste nog erkänna att jag inte dyrkar Justin så till den grad att jag vill att Jon ska se ut som honom men men, vänner finns väl till för att stötta varandra så ignorera det jag nyss skrev och läs detta istället: Jon är alltid världens finaste, hur han än ser ut!

20 år,
2007,
Karlstad//Stockholm/Nynäshamn/Oslo/Östersund
Det ser ljust ut
           ♥



Pappa till mamma:
Det var ett jävla skitrevben Eva fick av Adam!

(Här bör påpekas att kommentaren sades i all välmening och av medlidande, och inte tvärtom! Han syftade på att somliga av oss människor [tyvärr] måste leva med mens och såntdär skoj)

TACK!
mamma och pappa för att ni alltid ställer upp och finns där för mig. Hade aldrig klarat mig utan er!

101459-68
I´m out!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah vaddå mörsa utan vidare framfång? HÖR UPP GOTT FOLK! kan ju då kommentera här att det inte ens va ett försök att mörsa den kvällen och natahpattan tog dej en tidigare kväll i armbrytning!!!!!!!!!!!!!!!:D hahaha

2007-01-08 @ 21:54:39
URL: http://natahpatta.blogg.se
Postat av: natah

NEJ så var det inte. jag tog dej i armbrytning men de va ju jämt, så provde vi vänster å där va ja scag så sa tobbe : ja visste inte att du va stark natah. SÅ VAR DET
däremot tog du johanna! men inte mig.

2007-01-08 @ 22:58:51
Postat av: Anonym

aa vet att de inte hette downs kom på det ja med men orkade inte ändra då sen glömde ja bort:)

Med armbrytningen kan du fråga tobbe om du inte tror mig! :P

2007-01-08 @ 23:00:37
Postat av: Nathalie

haha okej, ja vann men ja vet att ja sa att du va stark för att de va så jämt. trodde man inte som "da mushroom" å då menar ja armarna ;)


haha jasså den bilden, men det är du, men visst visst fan ere sjukt stor skillnad på ditt hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du e världens finaste i håret nu iaf. puss

2007-01-09 @ 15:43:55
Postat av: Bara ett farslag från hultis

ska bara klmma in en sak. när man går in på din blogg ibland ser man ibland bara en liten del utav bloggen. Gå in på design - kodmallar - startsida (index). - gå ner en liten bit där det står


${EntryTitle}

Byt limiit till kanske 30. så kan man se fler av dina bloggar utan att behöva byta månad :)

bara ett förslag:P puss

2007-01-09 @ 15:47:46
Postat av: oj, nu ville de sig inte

gick inte å kopiera in texten så de vart nå fel men
${EntryTitle} ska istället vara content - limit 25

fråga om du inte hajar va ja menade

2007-01-09 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0