Sommar-Sverige

Sitter på kontoret. Precis som igår, i lördags, hela förra veckan och precis som alla andra dagar denna vecka, förutom i morgon. Ska åka och handla med pappa, ny telefon. Min är numera lagad med en gummisnodd och det anser mamma vara fel så hon vill köpa en ny. Tack mamma. Och pappa. Som troligtvis är den som betalar.

Längtar bort, något så fruktansvärt. Denna sommar har inte alls varit som de tidigare tre här på Polferries. Det är frustrerande och jobbigt här nu.

Trodde aldrig att jag skulle säga det men jag vill till Flen!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tjo hopp. Nu har jag telefonerat med vår coola granntant. Hon hade vattnat blommorna och sorterat posten i 3 högar: "Petra", "Louise" samt "Reklam". För snäll...
Puss kakan

2007-07-11 @ 18:29:21
URL: http://www.louise-e.blogspot.com
Postat av: Åsa

Du kan vara lugn, min vän, för till Flen får du ju komma om lite drygt en vecka!!!! :D Ååååååh vad jag längtar! Fattar du vilken fetingkram du ska få Petra!!?!! Iiiiih det pirrrar i kroppen när jag tänker på det! :) PUSS!!!!

2007-07-12 @ 10:08:08
URL: http://www.nogg.se/delica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0