Update

Denna blogg tillägnas Johan Sandqvist

Har inte uppdaterat på ett bra tag, detta pga tillfällig Internetuppkopplingsbrist, det vill säga att när jag och Louise övervägde om det var värt att betala Internet under sommaren (=det kvartal på året vi inte tillägnar i Karlstad) kom vi båda fram till att det inte var det. Om vi ångrar oss nu är en annan fråga.

Mycket har hänt. Klarade bland annat tentan i fortsättning av organisationsteori-kursen. Med ett poäng. Så otroligt skönt! Sitter för tillfället i skolan och försöker förstå välfärdsmodeller och sysselsättningsprofiler och arbetsmarknadsdeltagande runt om i Europa. Det regnar och är grått. Skulle vilja träffa människan som myntade uttrycket "Sola skiner alltid i Karlstad" för en revidering av slagdängan.

Mycket festande. Jon har varit här tre gånger på en månad och jag har även fått finbesök av både Patrik och Niklas. Inflyttningsfesten var lyckad. Valborg var lyckat. Campusfesten var lyckad. 
Olyckligt är mitt stackars hjärta. Eller var! Bara den dagen. Tror att det mesta av sorgen försvann med tårarna och tack vare min vad-det-nu-är kan jag se framåt istället för att gräva ned mig i självömkan och sorg. Så jag omformulerar den kursiverade ovanstående meningen till Inte helt olyckligt är mitt hjärta
Det ska bli fruktansvärt skönt att åka hem. Det ska till och med bli skönt att jobba. 

Johan, jag måste fortsätta plugga, men vi ses på fredag! =) 
Tack igen för att du är så snäll och kommer och hämtar mig!! 


image161  

image162

image165

image166

image167

image168

image170

image171

image172

image173

Johan - här får du kramen igen!! =) 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad härligt med en uppdatering! Har saknat ditt skriveri. Du måste skriva mycket i sommar!! Puss på dig min ängel!

2007-06-01 @ 13:36:47
Postat av: Måffa

Tack för kramen =)
den satt fint. Skönt med en uppdatering också. de ska sägas.
ses på fredag.
Holla Girlfriend

2007-06-01 @ 16:26:19
Postat av: Louie

Du, lilla fröken, får allt bli bättre på att uppdatera nu under sommaren. Jag måste ju kunna hålla koll på dig ;p

2007-06-12 @ 10:26:17
URL: http://www.louise-e.blogspot.com
Postat av: Nudie

Läste idag att Sunny beach är ett säkert kort i år!:D

2007-06-15 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0