:(

101459-134


Ja. Nu gråter jag. Mina tårar. Utan att ha sett en film eller läst någon bok. Och inte är det glädjetårar heller. Det är tårar skapade av mig och min sorg, min sorg över att det inte finns något "Jon&Emil" längre. Ni kanske tänker, för att uttrycka det som Natah sa; "Men det är väl inget att gråta över?", men uppenbarligen är det det...eftersom jag gråter. Och ni som känner mig vet att jag inte gråter ofta (om det inte pga just film/bok/glädje).

Jon och Emil är mina bästa bästa killar i hela världen, och allra bäst är dom tillsammans. Men nu kommer det aldrig mer vara så. För ett dumt jävla bråk.

Jag har alltid känt mig så stolt när jag ser de två tillsammans, när de kommer gående mot mig, ler, kramas, säger att de älskar varandra, skrattar, löjlar sig, stoppar upp fingrar i min näsa och mina öron, dansar, spelar buzz ... allt. Allt har de gjort tillsammans. Och med mig. Tänker hela tiden på den där Osloresan när allt kändes så bra, nästan för bra för att vara sant ... och nu finns inte det längre. Nu kommer jag aldrig (enligt dom båda) få stå i mitten av dem på ett kort, få dansa mellan dem två på bardisken, få kramas tillsammans och säga "jag älskar er". Jag kommer aldrig få laga min uppskattade kyckling och höra dom säga "såhär gott har vi inte ätit på flera månader" för att sedan skåla i våra vinglas och leka lekar och vara störda och bära runt på varandra. Och jag vill inte ha det så! Jag vill vara störd med Emil och Jon!! Jag vill att dom ska slänga sig ner i sängen och kramas och slänga iväg mig någonstans så att jag inte får vara med bara för att dom "älskar varandra mest".

Jag kommer att sakna vår trio. Jag kommer att sakna se de två bredvid varandra. Jag kommer att sakna höra deras gemensamma skratt. Och mest av allt kommer jag att sakna se de två komma gående mot mig med deras leende ansikten och känna den stolthet jag alltid känt! 
Jag kommer att sakna oss!

101459-137

Kommentarer
Postat av: Emma

Vännen... Jag kan faktiskt nästan förstå hur du känner. Har min trio jag med, Daniel och Nessie. Vi tre har alltid vart vi tre, å den där speciella känslan som kan skapas bara när alla tre är tillsammans. För några år sedan hade vi också en kris eller vad man ska säga. Som tur är hittade vi tillbaka till varandra men det tog ett tag. Hoppas på att detta blir fallet för dig med! Nu vet ju inte jag vad som hänt, men jg tror och hoppas. Puss å Kram på dig!

2007-03-02 @ 15:10:29
URL: http://namnnil.blogspot.com
Postat av: Louie

Dear. Nu är jag hemma, hoppas du kom hem säkert också. Skönt det ska bli när vi kan vandra tillsammans sen (snart).
Vi försöker ta en promenix imorn så vi hinner prata lite mer, blev ju lite småstressigt idag.
Sleep tight love.

2007-03-02 @ 23:55:22
URL: http://www.louise-e.blogspot.com
Postat av: lillesyster

Neee, var inte ledsen !
Du ska jämt vara glad och lycklig, ngt annat förtjänar du inte. Om ni tre inte kommer kunna hålla ihop på samma sätt som förut, kanske det är ödet. Och livet går vidare. Som tur är har du ju båda två som enskilda individer vid din sida. Och mig. :D hihi

Älskar dig mest & längtar tills vi ska till turkiet tillsammans. Lite kvalitetstid, a la familia Davidsson. <3

2007-03-04 @ 19:56:07
Postat av: manne

jösses....här var d mycke känslor...trevligt...klockan e halv tio o jag har varit vaken sen åtta, trots att jag e sjukt trött och sjukt risig....d va en hård kväll igår ta mig tusan...tur att jag hitta den här sidan då...haha nu e bojjan mycke upprörd för att jag stör hennes sömn...men hörru du får ha d gött peder...vi ses väl imorrn antar ja...o varför skriver du inte anledningen till bråket...blev ju nyyfiken nu...aja hepphepp

2007-03-09 @ 09:31:55
URL: http://www.laget.se/turebergsif

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0