Hmm ...


Robban ringde nyss och spelade upp en låt i telefon som tydligen skildrade mitt liv om 25 år när jag är ensamstående tvåbarnsmorsa

Tack Robban.

Emil: "Vill du höra det pinsammaste?! Mamma hittade mina sexböcker jag köpte i Oslo, kama sutra och great sex .. och sen hittade hon mitt glidmedel också som hon trodde var hårgelé så hon ställde in det i badrummet där min syrra sedan hittade det!"

Det bästa Emil sagt idag: Är det Robban i lila kostym på din blogg?
Jag: Robban?! Hahaha ... nej nej , det är Emmas gamla danspartner
Emil: Jaha, tycker det var likt honom. Nu när jag tänker efter är det till och med Väldigt likt honom!

Robban, dansant, i lila kostym ... haha!!! HAHAHA!!!



Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0