Inlägg till Hatan

Natah! Det går inte att kommentera din blogg!
"This entry does no longer excist" står det!!! gaaaaaah!

Men här kommer det istället:


Samtal till en fruktansvärt trött Petra som nyligen var hemkommen från ett ganska jobbigt arbete efter att ha sdovit två timmar natten innan och vars bakfylla fortfarande hängde kvar:


Evelina sa: Gissa vem Natah var hos i natt?
Petra: Natah? (Fundersam) Min Natah? (Nu börjar det gå upp för mig vem hon pratar om) I natt? (Vadå INATT?) Hos ngn? (VEM FAN DÅ??? + lite panik)
Petra: Evelina! Jag har inte den blekaste så var nu så vänlig och tala om det för mig!
Evelina: Jonas
Petra: Jonas? (Nilsson??)
Evelina: Joppe!
Petra: VA?!?!?!?!?!?
(Sen berättade hon hur det egentligen låg till och jag blev lugn)

Den där Evelina ska bli mörsad en vacker dag, det är ett som är säkert!

Läget bruttan? Nu är det vååååååååår! =) 



 

image143
HAHAHA


 


Kommentarer
Postat av: ´Natti

hahahhaa jasså du blev rädd där :P tur att du fick det förklarat då. haha jasså du känner dig lustig genom att ladda upp heta bilder på bloggen, jag känner mig rätt lustig idag med så ja kan nog skrapa upp en å annan het på dej med:D

2007-03-12 @ 14:29:46
URL: http://natahpatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0