Mitt underbara liv

Jag älskar hur fort saker och ting tar en vändning. Igår var mest en skitdag (ytterst få sådana här i Karlstad men ibland smyger de sig på) och idag är en helt underbar dag! Jättefint väder, tvätten ligger (äntligen) i maskinen, motivationen till att skriva min hemtenta börjar sakta men säkert infinna sig, ena semianriet är överstökat och bäst av allt; jag får förhoppningsvis besök av tre helt underbara vänner den 5e maj när jag och Louise ska ha vår efterlängtade inflyttningsfest!! 

Tove (har ingen bild men Tove är en av mina fyra klickmänniskor som jag träffade på Älvsjömässan när vi jobbade där i mars förra året, heeeelt underbar!)

och

image156 
Patrik (pinsamt om det här är en bild på Niklas men ni får ha överseende med att det är omöjligt att se skilland på dem två)

och

image157
Jon!!!  Min bästa av alla bästa!! (det är btw Niklas som står till höger)
Mycket fin bild. Haha!


Hoppas, hoppas, hoppas att ni kommer!!! Det skulle vara så himla kul! Kanske kan matchmaka mellan Tove och Jon igen ... om Jon inte är för full och därav inte kan kyssas vill säga ;-p


Ni MÅSTE komma!!!


Och Tove, vad kul det var att höra din röst idag! Så länge sedan sist. Vi ses i påsk ;-)





Veckans image158 går till:

Inte helt oväntat Jon - för det fina smset inatt (och för att du är du såklart, men då skulle veckans puss alltid gå till dig och då är det ju inge kul längre
Louise - för att du otvivelaktigt följde med mig och gungade igår (och för att du sa: Jag börjar längta tills vi ska flytta)
Tove - för att du är så positivt inställd till mina idéer
Sthlmscarro - för att du får alla att känna sig omtyckta och för din strålande glädje som alltid smittar av sig


Kommentarer
Postat av: vicia

hahah...va söt du e Petri min.. på bilden där uppe är Niklas och på bilden med Jon är Patrik :)Hur mår du älskling?Saknar dig sååå <3

2007-03-21 @ 13:51:43
Postat av: Sthlms Carro :)

Hej Petrus!!
Va gulligt jag fick en puss!! Jag är nog ganska glad av mig.. har fått höra det förr, wierd huuh?! Det är mitt sätt att göra världen lite bättre :) (förutom på morgonarna, och när jag är trött och när jag är arg... äsch I only human ;) )
Puss på dig sötis!

2007-03-28 @ 20:41:05
Postat av: norren

nej det är niklas på bilden där nere. den över är ja dock osäker på men ja e 90 på patrik!

2007-03-29 @ 18:27:09
Postat av: raymond

Hörru din snorre hade du pratat med jon om påskhelgen? :D blir så jävla kul så fall.

kom hem nura :D

2007-03-29 @ 18:28:47
Postat av: ???

Vem e norren och raymond?? Natah?

2007-04-01 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0