Svar

Alla ni som undrar -

- jag har fortfarande inte riktigt fattat varför de är osams men det hade med ekonomi och brist på hänsyn att göra, ingen bra blandning med andra ord.


Imorgon ska jag och resten av mitt patrask ut till Skoghall för den stora dansdagen! Emma ska dansa och det kommer bli så himla kul att se henne live! Lycka till babe! ;-)

Smått bakis hela dagen idag. Och imorgon är det dags för superier igen, men dock lite lugnare eftersom jag ska jobba på söndag. Exakt vad jobbet går ut på har jag inte riktigt förstått men att jag ska jobba pga Dolly Parton vet jag (!). Ska fungera som någon slags vakt. Och betalningen är inte helt dålig den heller =)


Torsdagkvällens början i bilder:

101459-138
Jag och Carro leker modeller

101459-140
Jag och Carro ... tror vi försöker oss på ngn slags pose igen
(Kolla Natah; jag tittar in i kameran!!!)

101459-141
Jag och Louise är glada
(Natah: IGEN!!!)

101459-139
Carro, Louise och jag samlade i en trevlig trio

101459-142
I färg också!! Carro - Louise - Manne 


Kommentarer
Postat av: Louie

Usch du. Jag gillar nog också svartvitt bättre än färg (eller det GÖR jag).
Idag blir en bra dag, jag har feelingen! :)
Syns snart min sockerbit

2007-03-10 @ 08:26:12
URL: http://www.louise-e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0