Vem vet?

Det är helt sjukt hur saker och ting ofta blir till något man inte alls räknat med. Den här helgen till exempel. Trodde att jag skulle vara ensam eftersom alla mina vänner åkte hem, men istället har det varit en av de mest händelserika helger jag haft på länge; skratt, gråt, spöken, känslor, besvikelse, vin, hej-knekt, mat, shots, ångest, vårskrik, Valfrids, nudlar, stress, sång, Linnéa-Petra-kyss, Linnéa-Petra-smek, Linnéa-Petra-sug, poker, chock, förnedring, naken-ända-in-till-själen-känsla, saknad, dans, annans säng, ärlighet, falskhet, lycka...

Fredagen var känslomässigt värst. Bäst också. Vill aldrig mer vara orsaken till att sådana ord riktas mot mig. Det gjorde så himla ont och även om jag strax därpå fick motta en ursäkt (som för övrigt kom väääldigt oväntad men ännu mer uppskattad) hade han ändå valt att säga just de orden. Ännu mer ont gjorde det när jag förstod att jag var oförmögen att försvara mig och allra mest ont gjorde det när jag insåg att det faktiskt var jag som stod för den ilska och besvikelse han uppenbarligen kände. Usch. Och förlåt!   

Sjuk, störd och totalvrickad helg

image147

image148

image150

image151

image152

image154

image153

image155



Ser fram emot måndag, tisdag och onsdag = alkoholfria! Och sedan har jag planerat att endast inplanera EN alkoholkväll i helgen, vet bara inte vilken (fast om jag känner mig själv rätt kommer min planering ha spruckit redan på fredag)
Nu ska jag ta en dusch och längta lite mer till ikväll när min Åsa kommer hem!! Saknar jättemycket. Saknar Jon också.

Typ storm ute.

Dubbla känslor. Allt. Ångest/lycka. Glad/ledsen. Mest lycka. Och frustration. Och tristess. Och saknad!
Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0