Fredag morgon

Nu börjar helgen, och den inleds fenomenalt med en 4-timmars tenta..
Ska börja med frukosten snart, Louise ligger fortfarande och sover men frukosttiden 10.15 kvarstår, så jag ska göra äggröra nu =) Efter det ska jag hoppa in i solariet för att sedan packa klart och bege mig mot skolan. Skrivkramp. (Varför får man inte skriva tentan på en dator?) Efter det skjutsar Emma ner mig till stationen (där jag kommer träffa Linnéa!!!) =) Tre timmar på ett tåg. Låter kanske jobbigare än vad det faktiskt är, för det här är första gången jag kan åka tåg, lyssna på musik, och bara slappna av, utan att behöva ha dåligt samvete för att jag inte tar tillfället i akt och pluggar. En timmes väntan på Centralen. En timme till på tåg / buss. Hemma!
Släktträff imorgon. Mamma och pappa firar silverbröllop! Har inte träffat dem sen i somras så det ska bli väldigt skönt att bara få komma hem och vara dotter igen ... och få alla de tusen kramar jag jämt vill ha. Tyvärr blir det en snabbvisit i Nynäs för på söndagen åker jag igen.. fast inte hem, utan till Vällngby. Ska dit på ett hämta-margarin-uppdrag. Förhoppningsvis får jag en eller två kramar där också...

Trots att jag missar en troligtvis sjuuuukt kul fest här i Karlstad ser jag fram emot vad helgen har att erbjuda mig på annan ort.

Nu har Louise vaknat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0