Sunksittning

Ikväll är det sunksittning som gäller. Det blir fadderbyxorna (schysst va Daniel?!) och någon mindre fin t-shirt. 
Sitter i mitt kök nu och kollar på när Linnéa diskar. En disk i världsklass måste jag säga. Nu kom Axel. Meningen är att vi ska plugga men eftersom vi ska befinna oss på Gitarr kl 16 för att för-förfesta och hos Lotta på Frödingshöjd kl 17, anar jag en mindre koncentrerad pluggtid. Axel har precis hivat upp sina brända bullar på mitt köksbord. Hans brända bullar med hackade cashewnötter på. MVG för nytänkande. 

Jaja, ska väl sätta igång med resultat, kapital och kassaflöde nu.
 

Kommentarer
Postat av: natta

eller hur :D johan försökte lösa problemet å ja ba inse att de inte går :D hahah somliga tror de kan allt. ja e trött i huvet de luktar spackel överallt. fy fan :D

2007-11-24 @ 21:12:27
Postat av: nästäppan

har ingen aning om va du ska önska dej :)
har svårt å komma på något jag skölv vill ha.

2007-12-02 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0