Killar är svin - den har man aldrig hört förr

Våldtagen. Sexuellt utnyttjad. Antastad. 

Varför skrämmer ni mig så? Varför tar ni på de delar av min kropp jag inte vill att ni ska ta på? Varför blir jag så sjukt äckligt handlingsförlamad varenda jävla gång?!?

Det finns inga ord som beskriver känslan av att få en oönskad hand upp någonstans där man absolut inte vill ha den. Känslan av att känna sig så hjälplös, så misslyckad, så äcklig och så billig. Så gratis! "Här är jag - gör vad ni vill". Det finns inte ett skit jag kan göra om någon, ännu mindre om tio, elva, killar försöker sig på något. Är det någon där ute som känner för att våldta någon, varsågod. Jag är ett lätt byte. Jag är så skrämd att jag inte ens vågar försvara mig själv. Jag vågar inte skrika. Vågar inte stå emot. Jag vågar inte. Jag är rädd. Och jag lider med alla andra, tjejer som killar, som måste känna dessa känslor. Alla som känner att de måste ha en Gson med sig varenda gång de ska någonstans. (Än en gång Gson, skulle jag klara mig utan dig?). Idag hände det igen. Ingen stor grej. "Bara" en oönskad klapp i arlset. Och ändå. Ändå gråter jag. Ändå känner jag mig så äckligt äcklad!
Jag gissar (vet) att det finns personer där ute som tänker "men vadå? Stor grej att tjafsa om", och mitt svar är bara; Hoppas ni slipper råka ut för det.
Som sagt, det finns inga ord som beskriver rädslan för att gå sönder, inuti och utanpå.

Ni äcklar mig!
Och ni har makten att göra vad ni vill.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hatar att du har så rätt Petra. Men du är stark (även om du inte känner så ibland), och du är inte alls gratis! Du är dyrast i världen, det finns inget som är så värdefullt som en riktgit god vän! Älskar dig!

2007-10-07 @ 18:42:03
URL: http://www.nogg.se/delica
Postat av: Godbiten

Gillar dig

2007-10-14 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0