Petras och Gsons torsdagskväll

Louise har åkt hem till Skara. Jag har alltså lägenheten för mig själv vilket är väldigt skönt trots att vi såklart saknar henne. Gårdagen bestod alltså av en massa ensamtid som resulterade i otroligt mycket glädje och lycka. Det var länge sedan jag var så GLAD som jag var igår! Jag vill här poängtera att anledningen till min lycka inte berodde på att Louise inte var hemma! Inga missuppfattningar Louise! ;-)

Vid sjutiden gick Jag, Åsa och Sofie ner till Studenternas Hus hur för att Team Attacka. Där mötte vi även Caroline, Maria och Cilla och passet var hårt som fan!! 90 minuter senare står Gson vid min dörr med tre matkassar i handen och jag kan knappt röra mig. Vilken sjuk träningsvärk!! Jag hoppar in i duschen och Gson börjar laga mat. Inte varje dag man blir bortskämd med kulinariska måltider som man själv slipper vara med att tillaga =) Vid
22-tiden käkade vi och det var så himla gott! Köttfärsbiffar a´la pappa G med klyftpotatis, paprika, champinjoner och solrosfrön i ugn serverat med tzatziki. Och jag fick till och med en matlåda!! 
Sedan satte vi oss i vardagsrummet och drack vin alternerat med Jäger Red Bull tills klockan slog halv fyra. Det var en mycket trevlig kväll och jag är glad att jag och Gsi blivit så bra vänner! 

Nu ska vi ut på en solskenspromenad!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0