HÄLSPORRE!!!

Jag har hälsporre! Fick ett professionellt utlåtande idag efter att typ ingen trodde på hur ont jag faktiskt har. Åsa, snäll som hon är, ringde ett samtal till kiropraktor-Micke som guidade henne via telefon till punkter i min fot och konstaterade snart därpå att jag har hälsporre. Linnéa tycker att det låter som att jag har ett djur i hälen. Det gör jätteont och mamma sa idag att om man har otur kan man ha ont i ett halvår! Hur ska jag kunna gå på tå så länge? Dessutom tror jag inte att den som gett mig det här tog hänsyn till att jag varken har råd eller tid att ha hälsporre!

För övrigt tror jag att jag har slagit nytt rekord i att använda ordet hälsporre flest gånger per dag.

Försvinn hälsporre!

Kommentarer
Postat av: Åsa

HÄLSPORRE HÄLSPORRE HÄLSPORRE HÄLSPORRE! :P Jag tycker faktiskt synd om dig!

2008-04-23 @ 19:14:46
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0