Jag kommer att sakna dig!

Jag vill inte att du ska flytta!


För att tänka på något annat dyker "kläder" upp i huvudet. Alltid denna fråga; Vad ska jag ha på mig ikväll? Molnen ligger som ett enda stort täcke (inte ett vitt fint duntäcke, snarare ett smutsigt vanligt täcke) på himlen. Kommer det att regna senare? Sådant måste man ha i åtanke när man väljer kläder, och frisyr! Hur ska jag ha håret? Nämen jaha, här kommer Louise in i vardagsrummet och visar vad hon ska ha på sig, väldigt uppklätt. Nästan för fint. Då var ribban satt alltså. Eller nähä .. hon ska visst inte ha på sig det där när vi ska ut och dansa med bönder!! 
Lägger problemet på hyllan i en timme till. Jag kan sminka mig istället och nej (!) jag sminkar mig inte i en timme.


Jag vill inte att du ska flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0