Periodare med ursäkter

Jag är en periodare på många sätt och för en del av mina ovanor, som snarare kan kallas vanor, vill jag be om ursäkt. 

1) Denna ursäkt riktas främst till mig själv men även en del andra som jag vet önskar en förbättring; Mina uppdateringar som periodvis kommer flera gånger om dagen för att sedan avta helt

2) Mitt vulgära språk och mitt utelämnande av mig själv, både i den här bloggen och i det verkliga livet. Detta kanske egentligen inte stör någon på riktigt men jag har en speciell person i åtanke och denna ursäkt går oavkortat till honom

3) Mina utgående, ständigt återkommande, samtal och sms som av någon anledning tenderar att hamna hos någon som förtjänar bättre. Bör jag nämna att detta oftast sker under mindre nyktra tillfällen, eller är det underförstått?

4) Förslag. Någon?

Jag kan inte säga att jag aldrig mer kommer att behöva be om ursäkt för ovanstående igen, men jag kan säga att jag känner det man "ska" känna (kanske inte gällande punkt 1); skam, och det betyder att jag är medveten om när och att jag handlar vad den andre individen i fråga anser vara felaktigt, samt att jag inte gillar det.

Kommentarer
Postat av: Godbiten

jag accepterar ursäkten

2008-04-18 @ 20:49:43
Postat av: syster

jag accepterar också ursäkten!

2008-04-18 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0