Världens bästa bakisdag

Igår vaknade jag upp med en huvudvärk som fick hela min kropp ur balans. Runt 12-tiden åkte Louise och co. iväg för att köpa pizza som intogs i Camillas och Emmas numera gamla lägenhet. Jag orkade knappt äta, prata eller se någon - bokstavligen. Det kändes som att mina ögon tog del av de konsekvenser min förtjänta bakfylla bidrog med. Efter någon timme ringde Niklas och sa att han skulle komma hem till mig för att sola, så jag gick hem och ut på balkongen. Där satt vi i drygt tre timmar. Att sitta kändes ändå rätt okej men varje gång jag reste mig upp påmindes jag om mängden alkoholintag kvällen innan.
Sex and the city i soffan när Niklas plötsligt sa
"Om jag får låna din broccoli lagar jag mat"
Vem tackar nej till något sånt?  
Så vi gick hem till honom, jag la mig i soffan, han lagade mat. Vegetarisk såklart. Jättegott. Sen kollade vi på tv som utbyttes till film och sen snarkade Niklas. Jag gick hem efter klockan tolv någon gång (en halvtimme efter att min huvudvärk hade släppt). 

Med alla gårdagens ingredienser blandade kan jag absolut säga att det var den bästa bakisdag jag någonsin haft. Tack Niklas!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0