Håhåjaja

Världens roligaste tema på ärtor- och punschsittningen igår; Uteliggare! Jag, Linnéa och Malin var de som gick in för temat både mest och bäst. Jag bjuder på några sunkbilder nedan.

Vad som hänt annars är
- jag och Louise har fått flyttstäda tre gånger innan det blev godkänt
- jag har träffat Niklas
- min cykel har som sagt fortfarande blivit stulen
- Louise har åkt på en varning och måste punga ut 1500 spänn. Detta berör mig då jag ska hjälpa henne att betala
- Patrik kommer idag
- Nollningen rullar på bra. Utgång idag, vet dock inte om jag kommer att närvara








Här är det endast personerna längst ut till vänster samt
 höger som figurerar som uteliggare.
De andra töserna är nämligen brats från Stureplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0