Petra och Jon i Tallin, del V

Som sagt, två timmars behandling igår kändes inte helt fel. Det var extra kul för mig eftersom min ansiktsbehandling kostade 100 EEK mindre än Jons PLUS att jag fick en kräm efteråt, det fick inte han. Tihi.
Upp på rummet. Vila. Dricka vin. Promenad till Gamla Stan och Olde Hansa, rekommenderat ställe som går i Medeltidens tecken. Tyvärr drack jag ett vin med smak av spiskummin eller något och det är inte min favoritkrydda. Maten däremot var underbar. Jag åt en slags lammgryta.

Vid 22-tiden började vi gå mot Tallink City Hotel där tjejerna bodde. Det var svårare än vi trodde att hitta, trots att hotellet låg mitt i city och var det största hotell av alla som finns i hela Tallinn. Vi började med en grogg på rummet för att sedan gå ner till hotellbaren. Där var det nästintill tomt så vi gick upp på rummet igen. Tjejerna träffade vi som bekant på båten på väg hit och det var jätteroligt att ses igen. Ida, Iza och Mia. Ida klickade med mig direkt, så sjukt skön brud! Igår på rummet:

Ida: Det är så himla synd att du bor i Karlstad
Jag: Ja men vadå, vi kan ju ses i alla fall
Ida: Hur lång tid tar det att åka då?
Jag: 2,5h med X2000
Ida: Ja just det. Det ligger ju i Skåne. 

Vid ett någon gång gick vi ut till nattklubben Seduction där tjejer fick betala 50 EEK och killar 125 EEK. Tihi igen. Stället var jättebra med två våningar och bra drinkar. Vi gick hem vid tre någon gång.

Nu försöker jag väcka Jonis eftersom vi ska checka ut vid tolv. Sen ska vi träffa tjejerna på Amarillo för lite nachos :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0