Tillbaka i Karlstad

Jag har inte hunnit blogga på några dagar då jag har haft fullt upp med flytt. Först den från Nynäs till Karlstad, och här den från 54:an till Jakthornsgatan 80. I vilket fall som helst trivs jag helt sjukt bra här i min nya lägenhet. Malin och Åsa har varit här idag och varit avundsjuka på att den känns så stor, och hallen såklart! Den bästa bästa hallen :) Om någon får för sig att komma och hälsa på mig här så kan jag inkvartera denne i hallen.
Men han som kommer på besök imorgon ska inte sova någon annanstans än i min säng :)

Mamma och pappa stannade hos mig i två dagar och hjälpte till med allt. Återigen kan jag inte nog tacka dem för all hjälp jag får, jag hade aldrig haft det så bra som jag har det om det inte vore för mina älskade föräldrar!

Tack!!!

"Mat-och tv-rum"

"Vardagsrum"


"Sovrum"


"Kök"


Badrum

I tisdags bjöd Louise in till kräftskiva och senare under kvällen dök även Manne, Danne och Jens upp. Allt kändes så rätt! Det sjöngs och dracks och skrattades. Fader Abraham är en klar favorit ur sånghäftet.


Danne och jag :)

Igår kom Åsa tillbaka!!! Och tillsammans lagade vi middag och hade en helkväll med vin och drinkar. Åsa är bäst i världen!

Dagen har mestadels spenderats i den gamla lägenheten där jag och Louise har haft fullt upp med att städa. Dock blev vi inte klara idag så det fortsätter imorgon. Efter det är det planerat att jag ska följa med Åsa ner på stan för att besöka Systemet, sen hem och städa här, duscha och allt det där. Sen tillbaka till stan för att möta PATRIK :)

Idag har jag även gjort en kul grej. Lägger nog upp lite bilder på det inom en snar framtid ;-p

Kommentarer
Postat av: P.

Jag vet redan vad du gjort.. :P

2008-08-22 @ 09:44:55
Postat av: Å.

Jag vet också vad du har gjort, moahaha!

Och sen skulle jag också säga att det är kul att du tycker att jag är bäst i världen! :)

Jag tycker att du är bäst i världen!

2008-08-22 @ 11:44:27
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag vet inte om jag tycker att du är så bäst längre Åsa, för det är tack vare dig som Patrik vet vad jag har gjort :@



( haha )

2008-08-22 @ 13:11:10
Postat av: Åsa

Hoho! Det är ju inte som att han inte skulle få veta snart i alla fall! Kolla in min blogg så får du en glimt av dig själv som 51-åring! Haha!

2008-08-22 @ 16:02:27
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0