Tillbaka på jobbet

Valde att ta en till dag på jobbet, lite pengar vill man ju få ut i september också. Vaknade dessvärre upp med halsont :( Jag vill inte vara sjuk, det klär inte mig att vara det. Ikväll ska jag i alla fall till Patrik igen och då ska han komma och möta mig vid tågstationen. Sen ska han troligtvis bära hem mig eftersom jag kommer att vara alldeles varm och svettig av min feber som kommer komma. När vi är hemma får han först laga mat till mig, sen göra te och bädda ner mig i en filt och stryka mig över pannan. Det ser han fram emot tror jag! ;-p 

En gång satt jag och min vän Robban på en bänk i en park i Stockholm. Helt plötsligt började det vibrera så jag tog upp min telefon, men det fanns varken ett nytt sms eller missat samtal. Jag la ner telefonen igen. Strax därpå började det vibrera igen men precis som innan var det ingen som ringde. Nästa gång det vibrerade frågade jag Robban om det var hans mobil som ringde.
Robban: Neej, vadåra?
Jag: Det vibrerar ju hela tiden?!
Robban: ...det e ju min röst.

Hahahaha, människan har så stark basröst att den får en hel bänk att vibrera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0