Utnämnd till 'årets smartaste'

Jag åkte som sagt hem till Patrik igår. Efter maten satte vi oss i soffan med en flaska rödvin. Jag sätter mig till rätta i Patriks soffa (= hans favoritmöbel) och håller mitt vinglas i handen med soffkanten som stöd under glasets fot. Vid ett tillfälle fråga jag Patrik hur han skulle reagera om jag råkade hälla ut vin i soffan. Även om han inte sa något speciellt är det rätt självklart att han skulle bli ledsen. Så vad gör jag? Två minuter senare är inte soffkudden beige längre. Den är beige med rätt starka inslag av vinrött! Jag skämdes ihjäl!!! Det var länge sen jag kände mig så dum!

Jag vet inte vad jag ska göra. Sitter här med en flaska Vanish nu. Ber till de högre makterna om hjälp.

Förlåt Patrik!


Kommentarer
Postat av: Blomman

Du är förlåten =)

2008-08-04 @ 12:41:42
Postat av: Vicia

Hahahahaha... Det är hela min Petri :D Guuullliiiggt!!!



Buziaczki

2008-08-04 @ 16:15:50
Postat av: Petra

Vicia, jag förstår inte vad du menar med "hela min Petri" ?

2008-08-05 @ 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0