Wladde

Igår överraskade Patrik mig och kom hem flera timmar tidigare än han egentligen skulle. Jag stod och diskade just då, i hans Adidasbyxor och mjukiströja. Sen satte vi oss i soffan och då sa han: "Det är någon som vill hälsa på dig". I två sekunder fick jag panik då jag trodde att det var någon polare eller liknande till honom (panik = föregående inlägg). Helt plötsligt hade jag en liten björn på axeln. Hur söt som helst! Den heter Wladyslaw men kallas för Wladde :) 

På söndag flyttar jag hem igen (hem till Karlstad) och jag längtar som bara den. Efter alla mina vänner först och främst, men även efter min nya lägenhet. Mamma och pappa åker upp med mig och stannar till tisdag då vi planerar att vara klara med flytten. Jag ÄLSKAR min nya lägenhet!!! På kvällen sen ska vi tjejer ha kräftskiva. Jag saknar er så mycket!

På fredagen kommer Patrik :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kommer han redan på fredagen!?! Vad roligt!!! :)

2008-08-14 @ 21:34:27
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Blomman

Nej, Wladde är där på söndag!

2008-08-16 @ 09:45:10
Postat av: Petra

Vadå Wladde är där på söndag? Du ska ju komma på fredag?! Knäppis

2008-08-16 @ 14:09:15
Postat av: Blomman

Meeeh.. Wladde kommer på söndag, jag på fredag.. :P

2008-08-16 @ 14:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0