1563

Patrik gav mig en stegräknare för ett tag sen och jag tänkte att jag skulle testa den idag, så jag aktiverade den och gav mig av mot jobbet. När jag kom fram visade den 1563 steg motsvarande 0,7 km. Något är hemskt fel. Jag har ju liksom varit ute och gått i en halvtimme och jag är övertygad sen tidigare erfarenhet att sträckan mellan jobbet och ma&pa är betydligt längre än 0,7 km. Ska ta mig en närmare titt på det där sen

Nu sitter jag i kö till Riksbyggens ekonomicenter. Har i skrivande stund köat i 12 minuter och 45 sekunder. Jag måste be om mitt OCR-nummer för att kunna betala hyran imorgon. Personligen .. NU SVARAR DOM!
 
Tydligen har SEB i Nynäs rånats. Kul med lite nytt. Nee, skämt å sido. Polisen har sprungit runt på terminalen och överallt i Nynäs, men det är fortfarande osäkert om rånarna fick med sig något. Borde man inte kunna upptäcka sånt på en gång?  


Aja. Jobba, jobba. Längtar till imorgon! Min och Jonis (och kanske Pemmes) dag! :)


Kommentarer
Postat av: C

JAG VAR DÄR. vid rånet. ville bara säga det.

2008-12-22 @ 18:16:38
URL: http://diagnosc.blogg.se/
Postat av: C

och nu har jag klippt mig. Se blogg.

2008-12-22 @ 18:16:54
URL: http://diagnosc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0