ÅHH GULLIS GULLIS GULLIS!!!!!

Sitter i bilcheck-in med Alina. Plötsligt nästan skriker Alina
- DET E JU JESSICA JU!!!
Så springer hon ut från kuren, jag springer efter. Där sitter Jessica i bilen och jag skiner upp som en sol. När jag ser det lilla knytet (HAHA) bredvid henne vet jag inte vart jag ska ta vägen! Lilla Meja!! Första gången jag får se henne! SÅ SÖT!!! Hon låg dessvärre och sov men vad gör det, hon var där, ute i verkligheten, i en Tummen-mössa! Ååhhh.. jag blev så glad! Ännu bättre blev det när Jessica berättade att hon Ä N T L I G E N slutat röka!!! Wooho! Jag är stolt över dig! 

Grattis till världens sötaste Meja! :)  


Kommentarer
Postat av: natah

hahahah jag HATAR vänner ;p förstår inte hypen. Men något måste de ju vara eftersom att jag är rätt ensam om att inte gilla den serien haha

2009-01-01 @ 22:59:19
URL: http://natahpatta.blogg.se/
Postat av: p.

Då är vi två...

2009-01-01 @ 23:36:55
Postat av: p.

Jag menar att vi är två som är anti Vänner.

2009-01-01 @ 23:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0