Årets bästa dag

Gårdagen var helt perfekt! Kvalitetstid med min familj är det bästa jag vet, och det fick jag verkligen igår. Dagen började med att jag slog in alla julklappar som hastigast då tid för detta inte funnits innan. Efter det åkkte jag, mamma och pappa till Haninge för att hämta upp Catti som jobbat (!). Tillsammans åkte vi till tyska kyrkan, jag sov genom predikan (tack och lov - fattar ändå ingenting när allt är på tyska), vidare till Karin och Roger, mat, mat, mat, öppna julklappar. FICK DVD:N ETT LIVSVERK!!! Öppna vidare. Fika. Runt 11-tiden åkte vi hem och cirka 12 satte vi igång med öppnandet här, alltså bara familjen. Jag älskar våra julaftnar när allt bara är mysigt och roligt och jag och Fnatt skrattar så att vi gråter åt något pappa gör! Julklapparna var mååånga och bland annat fick jag en kofta, två klänningar, ett linne och en blus av Fnatt (gissa från vilken butik ;-p), parfym och en tjocktröja av Patrik, böcker och dvd-filmer (FRIENDS - säsong 1 - Yes!), pengar, ett armband från SNÖ, en mikrovågsugn, en dvd-spelare och så vidare. Hur mycket som helst, hur glad som helst! TACK!

Klockan tre kom vi i säng och nu är vi på väg igen, mot Tranås och ny julklappssöppning :)

Jag vill verkligen lägga upp bilder men jag har glömt min kamerasladd hemma :(
Bilderna kommer senare så håll ut ;-p

God Jul på er allihop


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du. Nu kom den där känslan, saknar dig! Puss å Kram

2008-12-25 @ 16:25:22
URL: http://namnnil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0