Bästa pappa!

Jag ringde nyss till Jon för att kolla vilken tid vi ska mötas idag. Då svarade Per (Jons brorsa)! Jag frågade vad dom gör och Per sa: Vi fikar med Lennart! Så Jon och Per och pappa befann sig på stan för en fika :) 
Jag bad att få prata med först Jon, sen papi.

Pappa: Är du på jobbet nu eller?
Jag: Nej pappa, jag är ju i Hökarängen!
Pappa: Jahaja
Jag: Jag ska ju träffa Jon idag och dricka vin!
Pappa: JAHAAAA, det var idag ja. Ja just! Tänk att jag fattade aldrig vad Jon menade förut, trodde han skulle träffa någon killpolare
Jag: Nej, han ska träffa mig. Och jag har lite bråttom nu... (försöker lägga på)
Pappa: Okej, amen du ska få göra dig klar
Jag: Tack 
Pappa: Vet du vad jag har gjort?! (låter aningen pilimarisk och stolt)
Jag: Nej?
Pappa: Jag har köpt cider till dig och Catti som ni får dricka imorrn. 2 stycken.
Jag: Hahaha, nämen tack!
Pappa: Ja, jag tänkte att eftersom storkusinerna ska dricka cider kunde det vara kul om ni också fick det
Jag: Haha, vad snällt pappa (försöker fortfarande lägga på)
Pappa: 4,5:or är det!!
Jag: Haha, okej. Tack så mycket. Nu måste jag lägga på, puss hej
Pappa: Puss hej .... Men dom kostade 15 kronor så det vill jag ha sen!


Kommentarer
Postat av: syster2

hahahaha.

2008-12-27 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0