Caroline Kernen

Jag vill bara säga att jag tänker på dig varenda dag!
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, om känslor och minnen och skratt och bråk, men jag vill verkligen bara säga att jag tänker på dig! Varje dag. 

Jag glömmer aldrig när hela familjen satt samlad i bilen på väg på släktträff och Catti säger; 
"Mamma och pappa, det kanske är dags att släppa bomben för Petra?!"  

Nu är allt jag tänker på vad Catti ska säga om några månader, i mars... Jag längtar!

Håll ut Carro, vi är snart där!


Kommentarer
Postat av: C

Åh, det här inlägget måste jag ha missat.

Du är allt bra gullig du.



Mars är snart här. Åh jag längtar ! :)



<3

2009-02-22 @ 17:32:33
URL: http://diagnosc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0