Det e mycke nu

Jag hinner knappt blogga! Jag får passa på i mellanakterna, så att säga ;-p

Ska iväg på träning nu, sista passet för den här terminen. Det känns bra i kroppen.
Sen hem, göra köttfärsbiffar (köttfärs är det enda jag har kvar. Och en kycklingfilé men det vill jag inte ha). 19.00 är det tvättdags och där emellen ska jag hinna ta mig hem till Cilla för att låna en bok som ska med hem under julen. Imorgon ska det solas, storstädas, packas och resas. Och glömde jag nämna, jag ska transkribera en intervju någonstans under den tiden.

Men det är kul med många bollar i luften. Nu måste jag kila.  


Kommentarer
Postat av: natah

att mina favvisar på jobbet slutar buhu :D

2008-12-16 @ 22:41:51
Postat av: Åsa

Min röst kommer efterfölja dig i resten av ditt liv, moahaha! ;)

2008-12-17 @ 11:10:47
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0