Fyra timmars resande för 45 minuter!

Om någon frågar hur min dag har varit skulle jag ha lite svårt att svara. Den började redan 06.45 som är en omänsklig tid och fortsatte med att jag en timme senare smällde igen dörren. Arg och ledsen begav jag mig mot busshållplatsen en kvart härifrån. Buss i 20 min. Älvsjö. Vänta. Tåg i 30 min. Södertälje hamn. Slapp vänta. Buss i 20 min. Leta, leta, leta. Hitta. Möte i 45 min (vilket i sig var väldigt trevligt och lärorikt!) Vänta på buss. Missa buss pga dum busschaufför. Vänta mer. Total väntetid denna gång: 40 min (regn och inga vantar). Buss i 10 min. Södertälje station. Vänta i 10. Tåg till Södertälje hamn. Vänta där i 5 min. Vidare till Älvsjö - 30 min. Byta. Tåg till Farsta Strand i ca 7 min. Tunnelbana 5 min. Gå 10 min. Hemma 12.

Nu har jag sovit en halvtimme och är redo att ge mig iväg ytterligare en gång, DOCK inte sista gången för idag. Nu ska jag till Farsta och äta lunch med Patrik, sen Systemet och den aboslut sista julhandlingen. Ikväll ska vi på Idas avskedsfest. Vi börjar på Fridhemsplan och var kvällen avslutas är fortfarande okänt.

Trevlig kväll människor!

P.s. Om man har tråkigt kan man göra såhär:


Kommentarer
Postat av: Louie

Men hallå, du har ju missat det viktigaste - hur GICK mötet? Vi får ringas snart, vill prata!

2008-12-19 @ 16:25:07
Postat av: weei

Kolla gärna in min nya blogg! Jag är en 19-årig kille från Göteborg som nyss börjat skriva! :D

2008-12-19 @ 16:29:30
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevligt lov! :)

2008-12-19 @ 16:30:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hej du! Tycker helt klart att din dag verkar en aning jobbig... hoppas att kvällen blev bättre!

Grymt bra av dig att läsa hela min blogg på samma gång, det är ju ingen skönläsning precis ;)

Ha en underbar jul! Ses i januari... puss och kram

2008-12-21 @ 12:00:43
URL: http://cillajohnsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0