Härliga, underbara minnen

Jag har gjort det förr och jag gör det igen - slår ett slag för våra minnen!
Jag älskar att bara sätta mig ned framför datorn och kolla igenom gamla bilder, eller ännu bättre, gamla filmer. Emil, som en gång i tiden var den som stod mig allra närmast, överraskade med att poi:a på den avskedsfest alla mina vänner anordnade för mig. Jag hade aldrig tidigare fått se honom göra det och om det inte framkommer på videon så var känslan obeskrivlig!


För att citera mig själv skrev jag följande den 19 augusti 2006;


"Efter några timmar av ätande, lekar och några skålar hit och dit tog Emil av sig tröjan och plockade fram sina poi-klot. Nu var det dags. För första gången i mitt liv skulle jag få se vad det är han egentligen håller på med. Tändvätska. Tändare. Eld. I mörkret såg det så häftigt ut. Kloten svingades upp och ner, runt runt, över huvudet, bakom ryggen, med en hand. Och fort gick det. Folk som gick förbi stannade till, en tog till och med kort, och sen applåderade vi. Jag, mina vänner och mannen med kameran."

Min fantastiska, dumma, älskade Emil!



Natah: Akta ballongen!!!
Hahaha, så söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0