Jag måste byta pizzeria!

Jag brukar beställa mina pizzor från Kronoparkens Pizzeria. Ofta ber jag om fetaost på. På pizzerian jobbar en kille som är kär i mig, enligt mina vänner. Denne kille har börjat kalla mig för sin "stamgäst". Bara det är hemskt i sig. Jag ringde och beställde en pizza idag. Såhär lät det:

Jag: Hej, jag skulle vilja beställa en pizza för utkörning
Han: (aningen stressad i vanlig söndagsordning): Okej, vad vill du ha?
Jag: En Banjogatan med en sallad och en Cola
Han: Burk-Cola?
Jag: Ja
Han: Var det allt?
Jag: Yes

Han: Adress?
Jag: Jakthornsgatan 80, en trappa upp
Han: Namn?
Jag: Davidsson
Han: Du ska inte ha fetaost då?

Jag måste byta pizzeria. Det har gått för långt nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det där var ju jätteroligt ju :) Nu blev min sjuklingdag mycket bättre! Förresten så måste vi hinna kramas innan du åker hem. Puss!

2008-12-14 @ 20:51:39
URL: http://namnnil.blogspot.com
Postat av: Godbiten

ånej så kan du inte ha de. se till att styra upp de där nu =)

2008-12-14 @ 21:56:06
Postat av: Petra

Haha, jag vet, det är ju som jag säger; Det har gått för långt!

Johan, hur ska jag styra upp det?



Sluta äta pizza kanske kunde vara ett alternativ...? :)



Emma - det tycker jag med men då måste vi ses imorrn, eller onsdag förmiddag.

2008-12-15 @ 16:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0