Jahaja

Tillbaka på arbetsplatsen igen, kära Polferries. Årets julproblem är dubbelbokningar .. Yeey! Förra årets var något i stil med boardingkorten och året innan det la systemet ner helt så då fick vi sköta hela incheckningen OCH försäljningen manuellt. Det är så himla roligt när det blir så.

Jag är trött. Ikväll ska jag tillbaka till Patrik. Jag ska fråga honom om vi bara kan ligga i sängen och kramas hela kvällen. Det skulle jag tycka om. Efter att vi har ätit mat förstås. Äta bör man annars dör man! Haha

(Här var det tänkt att det skulle vara en jätterolig bild men efter att ha
försökt ladda upp den fem gånger utan vidare framgång ger jag upp
)

Vicia - vad roligt det var att träffa dig igen! :)

Kommentarer
Postat av: Vicia

Tack min Petri! Samma här :) Har saknat Dig :) <3

2008-12-18 @ 14:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0