Jäkla grannar!

Jag börjar känna mig som Järvheden i hans låt "Grannar"!

I det här huset är lägenheterna placerade ungefär såhär:
   
    A
    x     C
B    

Min lägenhet markeras med X.

På dagtid störs jag av B som borrar och borrar och borrar och borrar och borrar och borrar... det är ett evinnerligt borrande måste jag säga! Glömde jag säga att vi har betongväggar här i huset?!

På kvällen, eller natten, störs jag av grannparet A som idkar samlag. Detta samlag är inget samlag i kärlekens tecken, nej nej! Det är mer ett samlag som taget ur den värsta porrfilmen där stönen inte är nådiga! Jag vet inte ens om man kan kalla dem stön, det är mer skrik. Egentligen borde man kanske gå dit och kolla så att allt är som det ska

På helgerna störs jag av C som är en festgalning. Tjejen som bodde här innan mig sa att hon brukade banka när han spelade för hög musik, men jag har provat och det enda som händer att C bankar tillbaka


Kommentarer
Postat av: Louie

Vi får nog snart ta ett allvarligt övervägande om hur vi ska hantera granne A ass...Fridfull och ostörd sömn är alla människors rättighet!

2008-12-01 @ 19:19:03
Postat av: Petra-->Louise

I know! Men vad sägs om min idé om en lapp som säger:

"Ni som älskar.

Det är er fulla rättighet att visa er kärlek (eller vad det nu gäller) genom fysisk närhet och vad ni gör bakom stängda dörrar är helt er ensak, men snälla, ta hänsyn till lyhördheten"

2008-12-01 @ 19:42:26
Postat av: P.

Mycket snack, liten verkstad! Upp med lappen!!!

2008-12-01 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0